Чому банк в 2018 році може конфіскувати ваші гроші і не повернути?

481

Розрахункові рахунки фізичних і юридичних осіб можуть бути заблоковані банком з різних причин. При цьому конфіскації коштів не відбувається. Банк просто блокує можливість проведення транзакцій з використанням засобів заблокованого рахунку. Коли причина блокування буде усунена, клієнт фінансової організації зможе отримати свої гроші в повному обсязі.

Причини блокування:

  • Несплата податків або підозра податкової служби (ФПС) про наявність нелегальних джерел доходу. ФПС може накласти арешт на банківські рахунки підприємців, які не платять податки або запідозрені в нелегальної підприємницької діяльності. Правила та причини блокування викладені в статті 72 НК РФ.
  • Наявність виконавчого листа. Якщо клієнт банку має заборгованість перед організацією або фізичною особою, то його рахунку можуть бути заблоковані за рішенням суду. Кошти будуть переведені кредитору. Вступники на заблокований депозит кошти також будуть переводитися для виплати боргу до тих пір, поки він не буде погашено повністю. Ті, кого цікавить, що буде, якщо взагалі не платити кредит, можуть бути впевнені, що всі діючі банківські рахунки в підсумку заблокують.
  • Підозри в незаконній діяльності з використанням банківських реквізитів. Банк самостійно може прийняти рішення про блокування. Причиною можуть стати практично будь-які підозрілі дії з боку клієнта. Наприклад, рахунок можуть заблокувати при вступі великих сум в іноземній валюті, при частому виконанні великих транзакцій, при переказі коштів на реквізити, власники яких підозрюються у незаконній діяльності.
  • В будь-якому банку працює служба моніторингу, яка контролює фінансову діяльність контрагентів і банківські транзакції. Якщо служба зафіксує порушення, то розрахунковий рахунок клієнта банку буде заблокований.

    Поширені порушення, що призводять до блокування:

  • Системою були виявлені ознаки існування номінального керівника. Таке виникає при наявності у клієнта статусу директора відразу декількох організацій.
  • Проведення сумнівних банківських операцій. Підозра може викликати будь-який запит на зняття великої суми. Банк може зажадати від клієнта пред’явити документи, що підтверджують мету зняття великої суми. Наприклад, договір купівлі-продажу або інші документи про операції. Підозри можуть виникнути при проведенні некоректних платежів, виконання великих переказів без зазначення цілей і в інших ситуаціях, коли причину зЕкшн снення транзакції визначити неможливо.
  • Некоректні дані в установчої документації. При роботі з юридичними особами банк може заблокувати розрахункові рахунки, якщо юридична адреса підприємства неЕкшн сний або компанія внесла зміни в установчі документи без повідомлення банку.
  • Фінансовий моніторинг. Банківські рахунки можуть бути заблоковані на кілька діб з метою внутрішньої перевірки системи. У цьому випадку блокування триває не більше двох діб.
  • Проблеми при отриманні коштів в банку можуть виникнути у будь-якого клієнта. При блокуванні рахунків банк діє згідно з федеральним законом про відмивання коштів, отриманих незаконним шляхом і фінансовій підтримці тероризму. Формулювання закону така, що дозволяє блокувати рахунки при будь-якому підозрілому дії з боку клієнта.

    Найчастіше з такою проблемою стикаються клієнти Ощадбанку. Багато з них не знають, як повернути гроші за страховку за кредитом Ощадбанку та інші корисні способи скоротити витрати, тому потрапляють у подібні ситуації. Щоб повернути страховку, напишіть заяву на ім’я страхової компанії. Його треба писати у двох примірниках. Зберіть пакет документів, які підтверджують придбання та суму страховки. Віддайте заяву в офіс страхової компанії або в банк, якщо користувалися послугами страхування Ощадбанку. Заяву зобов’язані прийняти, про що має бути зроблена відповідна відмітка на бланку клієнта. Якщо гроші, сплачені за страховку, відмовляються повертати, потрібно звертатись до керівника страхової компанії, банку і потім в прокуратуру.