Книги про бізнес в електронному вигляді

2-25-2021

 

Число бізнес літератури в електронному вигляді щодня зростає з тієї простої причини, що люди хочуть стати успішними, хочуть збільшити свій добробут і реалізувати поставлені цілі.  Саме тому, що зростає попит на такий продукт як бізнес-книги, саме з цієї причини народжується і пропозиція.

Ще кілька років тому на прилавках книжкових магазинів можна було ледве знайти цікаві книги про бізнес, а сьогодні вже очі розбігаються — тут і економічна література, книги про особистісний розвиток, бізнес-романи в електронному вигляді. Що ж таке бізнес-роман і для кого їх пишуть-про це в нашій статті!

Бізнес-романи-книги в електронному вигляді, написані для людей, що займаються бізнесом або планують підприємницьку діяльність з метою надихнути людей, розповісти історію бренду, показати шлях до успіху і мотивувати людей на бізнес. Але це якщо в ідеалі, в житті все зовсім по-іншому, іноді цілі написання книг про бізнес можуть бути іншими. Ось, наприклад, деякі причини написання і видання ділової літератури.

1. Просування бренду автора книги в його сфері. Найчастіше художні тексти пишуться для того, щоб просувати бренд автора як фахівця в темі, на яку він пише книгу. Написання статей і книг — це один із способів забезпечити або науковий статус автора, або його популярність. Сьогодні важко уявити інфобізнесмена без написаної ним книги. Часто книги випускаються не тільки в електронному вигляді, а й видаються видавництвами. Видавництвам це вигідно, тому що вони випускають на ринок профільні книги, а автори отримують популярність.

2. Бажання заробити на книзі. Не всі автори публікують книги заради просування свого імені, особистого бренду. Хтось видається з метою заробити. Але, на жаль, не всі автори, що публікуються у видавництвах, добре заробляють, тому що відсоток від продажів книг невеликий і необхідно самому автору проявляти активність з метою продажів і просування його книг. Але деякі підприємці продають свої знання і займаються самостійно маркетингом, так вони заробляють на продажу книг.

3. Забезпечення наукового статусу автора. У наукових співробітників просто життєва необхідність публікувати статті та наукову літературу, щоб забезпечити собі науковий статус.

4. Передача знань. Коли автор пише корисну бізнес-книгу, наприклад, бізнес-роман, то він має намір передати ті знання, які перевірені ним на практиці і які можна застосувати для досягнення певних результатів. На жаль, сьогодні можна зустріти книги, які написані зовсім не практиками і створюються вони не для передачі знань. Проте, на ринку багато корисної та якісної літератури, з якої можна почерпнути масу ідей з розвитку бізнесу.

5. Передача знань-цей мотив зустрічається останнім часом все рідше. За допомогою книги автор може передати свій практичний досвід, свої знання, розвінчавши укорінені міфи. Як наслідок, така література може стати вельми популярною і затребуваною, особливо якщо ці знання приносять людям практичну користь, і, як наслідок, автор може непогано заробити.

Зовсім інша справа художня література, що стала класикою. Бізнес-романи цікаві тим, що підприємцям ніколи читати книги, спеціальну літературу, яка може виявитися порожньою, а ось бізнес-романи дозволяють відпочити, відволіктися від звичних справ і почерпнути цікаві ідеї для розвитку своєї справи, дізнатися історії популярних і відомих компаній, які дії робили бізнесмени, щоб досягти бажаного.

“Бізнес література в інтернет-магазині PocketBook”

1. “дамське щастя” Еміля Золя. У книзі йдеться про успіх магазину жіночого одягу, розташованого в центрі Парижа, про те, як вдається залучати покупців, які жадають купувати саме тут знову і знову. Автор показує внутрішнє життя магазину, всередині якої розгортається любовний роман однієї продавщиці і багатого підприємця, а також плетуться інтриги, співробітники піднімаються по кар’єрних сходах і взаємодіють з покупцями.

2. “нафта” Ептона Сінклера. Головний герой цього роману-нафтопромисловець, який став дуже заможним і успішним завдяки своїй харизмі і завзятості. Він досить цинічний, але є великим трудоголіком, багато часу присвячує синові, який в майбутньому стане спадкоємцем його стану.

3. “банкір” Леслі Уоллера. Книга, яка показує діловий світ Нью-Йорка, а саме банківську сферу. Також в романі розгортається інтрига, яку доведеться вирішити головному герою.

4. “шоколад” Джоанн Харріс. Роман про жінку, яка відрила невеликий магазинчик шоколаду в невеликому містечку. Але жителі цього містечка приймають її не надто райдужно. Зачитуючись книгою, буквально відчуваєш смак шоколаду з мигдалем. Історія роману була екранізована.

5. “фінансист” Теодора Драйзера. В основу цього роману покладена реальна історія американського мільйонера, який став багатим ще в молоді роки. Йому вдалося потрапити в компанію найбільших фінансових магнатів. У книзі показано їхнє життя, а також різні фінансові операції.

Художні книги в електронному вигляді про бізнес вчать підприємців мріяти і не здаватися, бути прихильним до парнерам і співробітникам і ще більше мотивують на дії.

Інформація надана з сайту Pocketbook