Мобільний банк від Ощадбанку: огляд сервісу

363

Ощадбанк – це прогресивна компанія, яка піклується про те, щоб їх послугами було просто і зручно користуватися. Багато в чому це пояснюється тим, що у банку велику кількість клієнтів, тому організація працює над програмами дистанційного обслуговування. Сьогодні розглянемо одну з таких послуг – мобільний банк Сбербанку: наскільки це зручний в управлінні сервіс, як його підключити і відключити і для чого він призначений.

СМС-сервіс

Мобільний банк від Ощадбанку – це сервіс СМС-обслуговування. За допомогою мобільного телефону та відправки СМС-повідомлень клієнт може контролювати стан свого рахунку, зЕкшн снювати перекази та платежі, отримувати повідомлення про зЕкшн снені операції.

Банківська організація розробила цей унікальний продукт в першу чергу для тих, хто не так часто користується інтернетом. Адже ці функції доступні в багатьох банках в особистому кабінеті на сайтах або в мобільному додатку. Послуга мобільного банку Ощадбанку дозволяє користуватися всіма функціями дистанційного обслуговування без реєстрації особистого кабінету в інтернеті.

Як підключити

 

Послуга «Мобільний банк Ощадбанк» підключається різними способами. Клієнти банківської організації можуть вибрати найбільш зручний для них:

  • банкомати і термінали Ощадбанку;
  • через фахівця в офісі банку;
  • зателефонувавши на гарячу лінію.

У разі банкомату необхідно вставити картку і ввести свій індивідуальний ПІН-код. В основному меню потрібний пункт «Мобільний банк». Програма запропонує тарифи: основної або економний. Потрібно визначитися в одному з них. Сервіс буде підключений до номера мобільного, який прив’язаний до карти. Про тарифи розповімо трохи нижче.

В офісі Ощадбанку мобільний банк можна підключити через фахівця. Потрібен паспорт. Сервіс почне діяти через 1-3 робочих дні.

Але навіщо звертатися в офіс, якщо можна просто зателефонувати на гарячу лінію? Номер банку 8 800 555 55 50. Представник Ощадбанку Росії попросить відповісти на ряд питань, щоб клієнт зміг пройти процедуру ідентифікації. Тому рекомендується заздалегідь підготувати паспорт, карту, згадати кодове слово і номер свого мобільного телефону, який був вказаний при оформленні договору.

Чим корисний сервіс

Розглянемо, що таке мобільний банк від компанії Ощадбанк, які доступні функції дозволяє виконувати цей сервіс. Перша потрібна функція – це миттєві оповіщення. Банк відразу відправляє СМС-повідомлення, коли по карті відбуваються покупки або виробляється зняття готівкових грошових коштів. Це дозволяє постійно контролювати баланс рахунку, а також отримати миттєву інформацію при несанкціонованому доступі до карти. Також Сбер інформує про зарахування грошових коштів, що актуально для тих, хто хоче миттєво отримувати інформацію про перекладі, наприклад, зарплати.

За допомогою послуги можна перевіряти наявність грошей на рахунку. Така функція називається запитом балансу. Також доступна послуга отримання міні-виписки, де буде відображена інформація про останні транзакції.

Оплачувати мобільний телефон можна за допомогою СМС-повідомлень. Грошові кошти зараховуються миттєво. На свій телефон можна закинути до 3 000 рублів за добу, на будь-який інший номер – 1 500 рублів.

Можна створити шаблони зі списком імен, де будуть вказані реквізити для переказу грошей. Це спрощує зарахування грошей. У список імен можна внести родичів або людей, яким часто потрібно переводити грошові кошти.

Переклади клієнтам Ощадбанку. За номером картки можна зЕкшн снити зарахування грошових коштів. Банк не буде стягувати комісію, а гроші, як правило, надходять миттєво. Для зЕкшн снення операції знадобиться знати тільки номер картки. Таким чином можна перевести не більше ніж 8 000 рублів за одну добу.

Якщо потрібно зарахувати гроші на ім’я організації, то в добу таку транзакцію можна зЕкшн снити до 10 000 рублів. Якщо клієнт також зареєстрований в мобільному банку, то доступний ліміт становить 100 000 рублів.

Додаткові функції:

  • блокування картки у випадку її втрати;
  • послуга автоплатежа, що дозволяє автоматично переводити кошти за заданими параметрами, наприклад оплачувати кредит;
  • підключення сервісу «Спасибі», який дозволяє отримувати бонуси, конвертовані в карбованці, за зЕкшн снення покупок.

Мобільний банк – це управління рахунком і картою. Особистий кабінет клієнта, який працює за допомогою СМС-повідомлень. Безпека послуги полягає в тому, що потрібно знати номер картки. Але у випадку втрати мобільного рекомендуємо заблокувати мобільний банк.

Способи відключення

 

Бувають ситуації з втратою стільникового телефону, а також клієнт може вирішити скористатися послугами нового стільникового оператора, викинувши сім-карту або відклавши її на дальню полицю. Але з часом мобільний оператор вирішує, що клієнт більше не буде використовувати номер, і вилучає його з обігу. А ще через якийсь час продає новому клієнтові.

При цьому Ощадбанк продовжує надавати послугу з прив’язаного номером, не підозрюючи, що він може належати іншій особі. Таким чином, безпека рахунку може бути під загрозою. Тому важливо знати, як відключити мобільний банк.

Для цього знадобиться відправити запит на номер 900. Текст повинен бути наступний: «блокування послуг». Компанія отримує повідомлення і миттєво припиняє дію сервісу. Надалі необхідно написати заяву про зміну персональних даних, сповістивши Ощадбанк про те, що змінився номер телефону.

Після цього можна відновити доступ. Також на колишній номер можна без праці розблокувати мобільний банк. Для цього на той самий короткий номер відправляється есемеска «розблокування послуги» YYYY ХХХХ. Замість Y вказуються останні 4 цифри номера на пластиковій картці. Замість Х – цифровий код доступу. Це персональний код, який замінює кодове слово. Його можна сформувати, зателефонувавши на гарячу лінію.

Тарифи

Ощадбанк пропонує повний і економічний тариф. Економ надається безкоштовно. Він дозволяє зЕкшн снювати операції з переказу і зарахування грошей, але інформація по рахунку не надається. Повний тариф коштує 30 рублів на місяць. Такий варіант дозволяє контролювати рахунок і користуватися всіма доступними функціями.