Що таке послуга автоплатеж від Ощадбанку

259

Високий темп сучасного життя змушує людину тримати в голові безліч справ. Оплата комунальних послуг, мобільного зв’язку, погашення кредитів і позик – про ці важливі речі легко забути в повсякденній суєті. Гасити рахунки вчасно допоможе безкоштовна послуга «Автоплатеж» Ощадбанку». Що це таке? Сервіс, що дає можливість спрямовувати гроші фізичним та юридичним особам при виконанні заздалегідь заданих умов, не приймаючи будь-якої участі у зЕкшн сненні операції.

Що таке автоматичний платіж?

Послуга «Автоплатеж» в Ощадбанку – це автонастраиваемая оплата за вказаними реквізитами. Коли настають заздалегідь визначені умови, банк списує встановлену суму з картки клієнта і направляє на реквізити громадянина або компанії. Безпосередньої участі власника рахунку не потрібно.

Автопоповнення з карти може застосовуватися:

  • для оплати за квартиру, газ, електроенергію і т. д.;
  • перерахувань за кабельне ТБ та інтернет;
  • платежів за мобільний зв’язок;
  • погашення банківських позичок і мікропозик;
  • сплати штрафів ГИБДД і т. д.

Послуга доступна для будь-якої фізичної особи, що володіє карткою Ощадбанку категорії «Віза» або «МастерКард». Нею зможуть користуватися громадяни, які мають рахунки в рублях і у валюті. У другому випадку грошові кошти при оплаті конвертуються в рублі за поточним курсом.

Важливо! Автоплатеж не можуть налаштувати власники віртуальних карт.

Для використання сервісу клієнту необхідно визначити параметри автоматичних платежів. Зазначаються їх розмір (в рублях), періодичність, реквізити одержувача та інші параметри. При настанні визначених умов банк автоматично робить переклад на користь третьої особи.

Як працює сервіс?

«Автоплатеж» підключається до конкретної картці клієнта, а не самого користувача або його мобільному номеру. Щоб користуватися послугою, потрібно мати на рахунку достатньо коштів.

«Автоплатеж Ощадбанк» працює за наступним принципом:

  • Клієнт підключає послугу, ставлячи необхідні умови для зЕкшн снення платежів.
  • За добу до запланованої дати автооперации йому приходить есемеска. Якщо в поточному місяці в платежі немає необхідності, від нього можна відмовитися, направивши кодові цифри на номер 900. Переклад буде пропущено, але сама послуга не відключиться.
  • Якщо платіж не скасували, на наступний день встановлена сума направляється за реквізитами організації або фізичної особи. Про скоєний списання банк повідомляє власника карти по СМС.
  • Послуга «Автоплатеж» від Ощадбанку може налаштовуватися двома способами. Перший – з конкретної дати. Ви можете відрегулювати сервіс, щоб п’ятого числа кожного місяця він переказував гроші за газ, світло, воду, в погашення позики і т. д. Платежі за телефонію прив’язуються не до, а до залишку на рахунку. Ви можете задати правило, що по досягненні залишку на телефоні в 30 рублів номер автоматично поповнюється. Так ви виключите ймовірність залишитися без зв’язку.

    Як налаштувати автоплатежи?

    Існує чотири способи підключення сервісу:

    1. В офісі кредитної організації.

    Цей варіант підходить для всіх типів автоматичних платежів. Фахівець в Ощадбанку безкоштовно підключить сервіс, роз’яснить тонкощі його використання. Недоліки способу – необхідність виходити з дому, шукати офіс, чекати в черзі. Зазвичай метод застосовується при черговій заміні картки або оформленні нового «пластику».

    2. З допомогою банкомату.

    Необхідно вставити картку, серед запропонованих опцій натиснути на пункт «Особистий кабінет, інформація і сервіс», потім натиснути на піктограму «Автоплатеж». Банкомат запропонує три альтернативи: підключити або відключити сервіс, повернутись в попередній розділ.

    Щоб використовувати послугу, задайте в новому вікні необхідні параметри автоплатежей і натисніть піктограму «Підтвердити». Пристрій роздрукує чек, який вказує, що заявка прийнята. Коли її опрацюють, на номер мобільного, прив’язаний до рахунку, прийде СМС-повідомлення.

    3. За допомогою інтернет-банкінгу.

    Увійдіть у систему і виберіть праворуч на екрані розділ «Мої автоплатежи», потім «Підключити». Вкажіть характеристики майбутніх регулярних перерахувань. Наприклад, для автоматичного поповнення мобільного вкажіть:

    • картковий рахунок для перерахувань;
    • номер телефону для регулярного поповнення;
    • мінімальний поріг – сума на балансі мобільного, при досягненні якої потрібен автоплатеж;
    • розмір перерахування;
    • максимальну величину перерахувань на добу (необов’язковий пункт).

    Для зручності використання можна присвоїти автопополнению ім’я. Підключення цієї послуги підтверджується СМС-повідомленням.

    4. За допомогою мобільного банкінгу.

    Щоб налаштувати автопоповнення мобільного телефону, можна надіслати СМС-повідомлення на короткий номер 900. Його текст повинен виглядати наступним чином:

    «АВТО 9605497867 50 20 9923», де:

    • 50 – розмір поповнення;
    • 20 – «дно» балансу рахунку, при досягненні якого включається автопоповнення;
    • 9923 – закінчення номера картки, з якої будуть списуватися кошти.

    На відправлену есемеску прийде відповідь від Ощадбанку, що заявка прийнята і послугу активують найближчим часом. Слідом наЕкшн де СМС-повідомлення від стільникового оператора з підтвердженням підключення сервісу.

    Як відключити «Автоплатеж»?

    Якщо у клієнта виникла необхідність відключити автоматичні платежі з картки Ощадбанку, він може діяти кількома способами:

    1. Відвідати відділення банку.

    Спеціаліст офісу безкоштовно відключить сервіс, відповість на всі запитання користувача.

    2. Відшукати термінал або банкомат Ощадбанку.

    Вставте картку у пристрій, виберіть піктограму «Особистий кабінет, інформація і сервіс», потім «Автоплатеж». У новому меню натисніть на пункт «Вимкнути». Підтвердіть операцію, дотримуючись інструкцій на екрані.

    3. Надіслати з телефону СМС-повідомлення на номер 900.

    Щоб відключити сервіс, використовуйте комбінацію «АВТО».

    4. Увійти в інтернет-банк.

    Праворуч потрібно натиснути на вкладку «Мої автоплатежи», далі «Управління автоплатежами». Система покаже всі підключені сервіси. Виберіть потрібний і натисніть кнопку «Вимкнути». Операція підтверджується за допомогою СМС-повідомлення. Більш докладно можна дізнатися в статті «Як відключити автоматичні платежі з картки Ощадбанку«.

    Переваги послуги

    «Автоплатеж» в Ощадбанку має такі переваги, завдяки яким його популярність зростає:

    • безкоштовне підключення, відсутність комісій за обслуговування;
    • можливість прив’язати сервіс карті до будь-якого типу (дебет, кредитка, соціальна і т. д.) різних платіжних систем;
    • економія часу: немає необхідності проводити операції вручну;
    • відсутність непотрібних турбот. Вам не потрібно тримати в голові, що повторюються, з місяця в місяць справи: плату за світло і газ, поповнення мобільного номера, погашення кредиту і т. д. Система контролюватиме своєчасність переказів за вас;
    • простота підключення. Клієнт може вибирати найбільш зручний спосіб: у відділенні банку, з домашнього комп’ютера або через термінал;
    • прозорість списань. Вчинені з рахунку платежі легко проконтролювати в інтернет-банку або по СМС.

    Важливо! Послуга «Автоплатеж» працює у випадку, якщо на рахунку клієнта є достатньо коштів для перерахування. Щоб платежі виконувалися в термін, стежте за балансом своєї картки.

    Автоплатеж з карти – це ваш наЕкшн ний помічник у повсякденних справах. Налаштуйте автопоповнення телефону, і ви ніколи не залишитеся без зв’язку. Встановіть терміни оплати комунальних послуг і кредитів – і ви не забудете про перерахування. Послуга надається безкоштовно, всі операції можна відстежити в інтернет-банку або через СМС.