Що таке просування в соціальних мережах

3-31-2019


Стратегія просування – найважливіший документ для SMM – фахівця, так і для власника бізнесу. В ній вказані і позначені всі моменти, що стосуються просування в соціальних мережах. Розглянемо, які пункти повинні входити в стратегію просування, щоб забезпечити максимальне розуміння розвиток проекту в соціальних мережах. Мета просування– основа стратегії, яка визначає той вектор, якому буде слідувати SMM – спеціаліст.
Також хочемо вам порекомендувати здесь
Саме тому необхідно чітко розуміти, які завдання стратег повинен поставити перед виконавцем. Цільова аудиторія – та публіка, для якої будуть створюватися публікації і налаштовуватися реклама. Необхідно враховувати, що подання замовника про його цільової аудиторії і реальна аудиторія можуть відрізнятися. Тому цього пункту необхідно приділити додаткову увагу і проаналізувати сегмент користувачів в соціальних мережах, які зацікавлені в тематиці проекту.

Майданчики просування – ті соціальні мережі, в яких буде відбуватися просування. Досвідчений стратег повинен врахувати всі запити замовника і зробити висновок про те, чи існує реальна можливість просувати проект в конкретній соціальній мережі. Тон публікацій – пункт, який необхідний копірайтерам і SMM – менеджерів для розуміння стилістики написання постів. В ідеалі для кожної соціальної мережі повинен бути свій тон, але на практиці це занадто дорого як для фахівця, так і для замовника. Найчастіше обмежуються єдиним стилем публікації, виходячи з позиціонування проекту. Графічний стиль – референси зображень або відео, які будуть публікуватися в обліковому записі. Ця графа потрібна для розуміння зовнішнього вигляду сторінок в соціальних мережах.
Вид контенту – рубрики і тематики публікацій, які будуть публікуватися в соціальних мережах. Як правило, їх ділять на продають, утягують, експертні, навчальні та розважальні. Методи просування – опис усіх методів, за допомогою яких буде просуватися проект.
Звітність – графік надання звітності про результати просування проекту. Може бути щотижневим, щомісячним або квартальними. Рекомендований бюджет – включає в себе мінімальний допустимий рекламний бюджет – оптимальний і бажаний. Необхідний для виставлення лімітів витрат рекламних кампаній і прогнозування результатів просування.
Як самостійно розкрутити групу Вконтакті.
Скільки коштує клік в Яндекс. Директе, і з чого складається ціна рекламної кампанії.
Що таке пагинация сторінок і як її оптимізувати. Хочете першими отримувати корисні матеріали на пошту, Підпишіться.
Будь завжди в курсі подій.