Як підключити швидкий платіж в Ощадбанку онлайн

138

Власникам пластикових карт Ощадбанку доступні два основних електронних сервісу, які покликані зробити роботу банку з клієнтурою більш простий, але при цьому більш продуктивною і функціональною. Мова про «Мобільного банку» і «Ощадбанк Онлайн». І відповідно, виникають питання, як підключити «Сбербанк Онлайн» і як підключити швидкий платіж через цей сервіс. Або послугу можна підключити ще якимось чином? Почати з того, що описувані сервіси є абсолютно різними речами. «Сбербанк Онлайн» також часто вважають просто інтернет-представництвом Ощадбанку, його сайтом. Ні, «Сбербанк Онлайн» – це електронне програмне забезпечення, через який клієнти банку можуть зЕкшн снювати всі основні грошові та банківські операції. А саме:

  • грошові перекази (на свою пластикову карту або карти, на картки інших банків, на електронні гаманці);
  • поповнення балансу потрібного стільникового телефону;
  • оплата через інтернет комунальних та інших послуг (послуги інтернет-провайдерів, кабельне телебачення тощо);
  • оформлення різних позик в системі кредитування Ощадбанку;
  • інші функції.

Зв’язок між «Мобільним банком» і «Ощадбанком Онлайн»

«Мобільний банк» – це скоріше більш вузьке додаток, що працює в рамках сервісу «Сбербанк Онлайн». Хоча клієнт, чий «пластик» є підключеним до цього додатка, може ніколи і не користуватися онлайн-режимом. Функція швидкого платежу, у свою чергу, є ще більш вузькою частиною програми «Мобільний банк». Завдяки цій функції клієнт буде не тільки постійно інформований про всі операції з його карткою (прихід/витрата, блокування/розблокування, овердрафти), але і отримає можливість через СМС-повідомлення пересилати гроші зі свого карткового рахунку (тобто зі своєї картки) на будь-яку сім-карту або «пластик» (але «пластик» повинен бути ощадбанківських). Якщо швидкий платіж знаходиться в неактивному стані, то клієнт не буде отримувати інформаційні СМС-повідомлення.

Однак якщо інтернет-банкінг підключений щодо мінімального набору послуг (а так зазвичай і буває), через есемески все одно можна буде зЕкшн снювати ряд фінансових операцій з банківською картою. Тільки через «Ощадбанк Онлайн» подібні операції проводити не вийде. І з номера 900 клієнту не будуть приходити повідомлення, скільки грошей залишилося на картці, скільки було витрачено на оплату чогось і т. п. Зараз найбільш поширена класична дебетова карта Ощадбанку автоматично підтримує послугу «Мобільного банку» в рамках економкласу і знаходиться в базі даних сервісу «Сбербанк Онлайн». Однак, щоб використовувати цей мінімальний пакет, необхідно прикріплення номери сім-карти до картки Ощадбанку. Прив’язати номер можна:

  • за допомогою пристроїв самообслуговування – термінал або банкомат (декілька простих послідовних Екшн на сенсорному екрані);
  • дзвінок в call-центр Ощадбанку– 8 800 555 55 50;
  • клієнт сам приходить в банківське відділення, де співробітник за кілька хвилин прив’яже номери телефонної і банківської карт.

Втім, зараз при придбанні дебетової картки Ощадбанку фахівець установи відразу настійно рекомендує клієнту закріпити картковий продукт за номером мобільного пристрою. Щоб скористатися послугами «Мобільного банку» в повному обсязі, тобто підключити опцію швидкого платежу, необхідно увійти в сервіс «Сбербанк Онлайн». Це одночасно буде вважатися авторизацією та підключенням. Але щоб увійти, знадобляться ідентифікатор, постійний пароль і набір одноразових паролів (близько 20 штук) для проведення конкретних операцій. Де отримати цю технічно необхідну інформацію? Три способи:

  • через банкомат. Вставивши карту, необхідно вибрати розділ «Інтернет-обслуговування» та підрозділ «Ідентифікатор і пароль». Пристрій видасть чек з усіма даними;
  • дзвінок у вже згадуваний call-центр. Але тут потрібно назвати не лише свої Ф. В. О., але і кодове слово, яке клієнт вибирає при придбанні карткового продукту;
  • через СМС. Якщо клієнт вже користується мінімальним пакетом «Мобільного банку», тоді на номер 900 слід послати п’ять останніх цифр з номера банківської картки – у відповідному повідомленні буде вся потрібна інформація.

Підключення швидкого платежу та нові можливості

І, зрозуміло, завжди можна відвідати найближчий філія Ощадбанку, де співробітник допоможе вирішити дану проблему (при собі мати паспорт і картку). Тепер, увійшовши в «Сбербанк Онлайн» через особистий кабінет, можна зробити активною і функцію швидкого платежу. Для цього у верхньому розділі треба кликнути по своїм Ф. В. О., щоб відкрити особистий меню. Вибираємо розділ «Мобільний банк» (зліва). Шукаємо всередині відкрився нового меню виноску «Деталі підключення». Клікаємо по ній. І у вікні шукаємо коротку інформацію про опції і напис «Включити». Клік, а потім натисніть виноски «Підтвердити по SMS». На телефон прийде повідомлення з одноразовим кодом підтвердження. Його введення і вторинне підтвердження. Цей останній клік активізує послугу швидкого платежу.
До речі, зайти в сервіс «Сбербанк Онлайн» можна і з мобільного гаджета. Але знову-таки для цього номер сім-карти повинен бути прив’язаний до «пластику». Підключений швидкий платіж забезпечить безліччю зручностей.

Наприклад, текст СМС «ТЕЛ. (номер телефону) 100» буде означати, що на баланс зазначеного телефонного номера прийде 100 рублів. А «ПЕРЕКЛАД (номер телефону) 500» означає, що на «пластик», який прив’язаний до цього номера, прийде 500 рублів. Як видно, для грошових переказів між картами Ощадбанку з допомогою швидкого платежу треба, щоб використовувані номери стільникових мали прив’язку до карткових продуктів банку. У меню «Деталі підключення» можна знайти список усіх карт, які прив’язані до телефонним номером. Прив’язати можна ж не одну, а кілька карт. Перша в списку – це та сама, на яку приходять всі СМС-повідомлення з номера 900.

І саме з цієї картки відбувається списання щомісячної плати за підключений в повному обсязі «Мобільний банк». Сума варіюється від 30 до 50 рублів в місяць в залежності від типу карти. Так, з неіменних карт стягується мінімум – 30 рублів. А з іменних «пластиків» дещо більше. Напроти номера кожної прив’язаною картки є вікно для тексту запиту на яку-небудь фінансову операцію. У запиті завжди треба вказувати останню четвірку цифр з номера карти. Наприклад, ХХХХ ХХХХ ХХХХ 1129. Вказати тільки 1129. Причому, якщо на одному прив’язаному картковому продукті коштів не вистачить, гроші автоматично можуть списатися з наступного за списком.

Стаття в тему: Як вимкнути автоплатеж з карти Ощадбанку

Як вже говорилося, швидкий платіж дозволить не тільки реалізовувати основні фінансові операції за допомогою телефону і завжди бути в курсі всіх транзакцій, але і максимально швидко заблокувати карту при необхідності. А через «Ощадбанк Онлайн» швидко та зручно можна буде зЕкшн снювати виплати в рахунок погашення кредиту або за комунальні платежі. Тим не менш швидкий платіж, якщо того забажає клієнт, завжди можна відключити. Достатньо відправити СМС-повідомлення з цифрою «0» на номер 900.

Мета даної статті: ознайомити власників пластикових продуктів Ощадбанку з усіма функціональними можливостями картково-електронної системи банку.