Як підняти в Гуглі рейтинг

SMM Fox | Продвижение в соц сетях


Хочете підвищити свій рейтинг на TripAdvisor.
Також хочемо вам порекомендувати гугл рейтинг
Це випадкові, рідкісні і, як правило, анонімні відгуки. Ви не можете їх сортувати, опції фільтрації мінімальні, а система оцінки є динамічною метою. А також не забудьте про цю майже усюдисущу кнопку « 1», завдяки якій користувачі можуть підтримати компанію, веб — сторінку, фото чи публікацію. В силу зазначених вище причин мандрівникам і готелів вже складно ігнорувати відгуки. Що ж має знати готелі. Всі оцінки будуть конвертовані в найближчі місяці.

Карти, яку вони охарактеризували як захоплююче інтерактивну. Перевагами є не тільки новий дизайн, простий і зрозумілий користувачам і збагачений візуальними об’єктами, але і персоналізований пошук, який генерує припущення, грунтуючись на минулих діях користувача. Пошук рейсів вбудований в результат пошуку напрямків, і найімовірніше, незабаром Пошук готелю буде також інтегрований. Зверніть увагу на нову 5 — зоряну систему оцінки на зображенні нижче, у полі інформації. Натисніть на нижній кут і з’явиться фото — карусель локальних сайтів, компаній і визначних пам’яток.

Чи впливають відгуки на пошукової рейтинг мого готелю. Звичайно ж, це не означає, що відгуки не впливають на рішення мандрівників. Більш того, відгуки займають все більш стійке положення в пошуковій системі. На скріншоті пошуку готелів в Торонто, розташованому нижче, інформація відгуків включена у вікні сервісу Пошук готелів, а також результати органічного пошуку. Якщо у Вашого готелю 5 відгуків і більше (максимум зазвичай 10), Ваш рейтинг буде також відображено в результатах пошуку. Чим вище рейтинг Вашого готелю, тим більше користувачів, швидше за все, натиснуть на посилання. На жаль, за словами фахівців, ці тактики не приносять суттєвого результату. Основною причиною успіху TripAdvisor і Yelp є частота їх появи в результатах інтернет-пошуку.

Як і на інших сайтах відгуків, відповідь на відгук – це можливість прояснити омани, подякувати тих, хто Вас підтримує, і продемонструвати те, що Ви прислухаєтеся до думки гостей.
Ми є світовими лідерами в області програм аналізу відгуків гостей індустрії гостинності. Наші рішення на cloud — основі дозволяють клієнтам отримати більш глибокий аналіз думок гостей, а також сильні і слабкі сторони якості послуг. Ми забезпечуємо мудре прийняття заходів для підвищення задоволеності гостей, поліпшення рейтингу на сайтах відгуків/ OTA і, в кінцевому рахунку, збільшення прибутку.