Як вибрати інтернет маркетолога

Как выбрать интернет маркетолога
Свій інтернет — маркетинговий відділ або послуги підрядників: як вибрати.
Також хочемо вам порекомендувати интернет маркетолог
І першою справою необхідно вирішити: компанії потрібен свій відділ інтернет — маркетингу або ж варто замовити послуги у підрядників. Всі послуги відразу або окремо. Перш, ніж приймати таке рішення, визначте свої потреби: вас цікавлять послуги окремо або в комплексі. Від цього і будемо танцювати.
Щоб зробити вибір на користь тієї чи іншої маркетингової компанії, пропрацюйте з потенційними підрядниками кілька питань: вартість і швидкість досягнення бізнес — цілей, скільки в комплексі обійдуться вам їх послуги, прогнози по рентабельності ваших вкладень. І не забувайте, що не варто гнатися за дешевизною. Досить часто варто заплатити більше, але це рішення окупиться подвійно. Чому важливо говорити про досягнення бізнес — цілей. Тому що агентство може пропонувати вам свої послуги за 2 тисячі гривень на місяць, але через рік співробітництва результатів ви не отримаєте, а 24 тисячі пішли в нікуди. При цьому важливо пам’ятати, що навіть якщо ви замовили звичайну розробку сайту, це не означає, що ви заплатите тільки за роботу дизайнера і розробника. Можете відразу приплюсувати роботу копірайтерів, вартість хостингу та інші додаткові витрати. Тому завжди вважайте вартість послуг в комплексі. Для чого потрібен прогноз окупності. По — перше, щоб ви розуміли, якого ефекту варто очікувати від ваших вкладень. По — друге, це ще один спосіб перевірити агентство на професіоналізм і якість наданих послуг. Прогноз складається на найближчі 6 місяців.
Це великий комплекс робіт, тому професійне агентство не буде виконувати їх безкоштовно. А ті, хто погоджуються, у підсумку не займаються цим. У скільки обійдеться відділ інтернет — маркетингу усередині компанії. Вирішили створити свій відділ інтернет — маркетингу усередині компанії. Давайте порахуємо, у скільки це вам обійдеться.
Варто зробити нескладні підрахунки і вже зрозуміло, що відкрити свій інтернет — маркетинговий відділ — значить додати до витрат мінімум 35 тисяч гривень в місяць, і це ще без урахування облаштування робочого місця, комунальних платежів і т. І знову стикаємося з тим, що дорого – не завжди погано. Головна перевага свого відділу – повне занурення у ваш бізнес. Фахівці постійно працюють тільки над вашим проектом, придумують нові рішення, відмінно знають споживача і конкурентів. Але також слід бути готовим до того, що за 1 місяць результатів ви не отримаєте. Це інвестиція з довгостроковою перспективою.