Як вибрати широформатную друк

Как выбрать широформатную печать
Широкоформатний друк дозволяє отримати принти найвищої якості, порівнянні по ряду подібних критеріїв хіба що з професійною фотографією. Центральним фактором, що безпосередньо впливає на зовнішній вигляд і презентабельність майбутньої друкованої продукції, безсумнівно, є правильний вибір широкоформатного принтера (плоттери). Саме цей момент став узагальнюючим під час прийняття рішення про купівлю широкоформатного плоттера для тієї чи іншої організації.
Також хочемо вам порекомендувати Смотрите тут
Досить важливим стало питання про максимальний дозвіл друку. Це під силу будь-якому сучасному апарату. Збільшення дозволу роздруківок помітно відбивається на зниженні продуктивності пристрою і не призводить до суттєвих змін підсумкової продукції: виявити різницю можна тільки фахівцеві, та й то при розгляді картинки поблизу. Винятками стають особливі вимоги замовника та скрупульозність його оцінки кінцевого результату.
Другою умовою надійної експлуатації та безперервної роботи плоттера є використовувані сольвентні чорнила. Фарба повинна бути максимально якісною з двох причин: по — перше, щоб відображати яскраві, насичені кольори, не реагувати на фактор опадів, різких перепадів температур, випарів хімічного походження (що не дивно для рекламних продукцій міських автострад) і не вигоряти на сонці, а по — друге – не зіпсувати друкуючі головки пристрою. Розглядаючи перелік постачальників обладнання, потенційному покупцеві необхідно з’ясувати: чи займається перший постачанням чорнила. Якщо так, важливо дізнатися, чи надійна фарба, і яка її середня вартість. Ширина друкованого поля широкоформатного принтера – останній з розглянутих нами параметрів, але далеко не маловажний фактор. Плоттери з шириною друку, перевищує 3 метри, дають можливість без додаткової склеювання виготовити зображення для стандартного формату міських щитів – 36 м. Ця опція вкрай важлива в умовах конкуренції. Ще один момент: сервісна гарантія. Не ігноруйте цей пункт і постарайтеся добути інформацію про реальних умовах дотримання зобов’язань постачальника в межах гарантійного строку.
В якості висновку хотілося б відзначити, що кінцевий успіх рекламної кампанії багато в чому залежить від конкретних умов роботи фірми. На даний момент ринок широкоформатного продукції далекий від насичення і активно формується, піддаючись видозмінами день за днем. Гарантія якості і оперативний сервіс – бонуси, які, без сумніву, припадуть вам до смаку.