Як відключити автоплатеж в Ощадбанку? 5 способів!

263

На питання, як відключити автоплатеж, Ощадбанк відповідає охоче, але на практиці іноді виникають проблеми. Суть в тому, що фінансова організація не зацікавлена в скороченні своїх електронних фінансових операцій. Однією з причин є те, що нинішня російська банківська структура дотримується політики мінімального переведення в готівку грошових коштів і максимального збереження грошей в електронному вигляді. В Ощадбанку дотримуються тієї ж схеми.

Коли і для чого використовується послуга автоматичних платежів (автоплатежей)

А адже саме такі операції проводяться за допомогою послуги автоматичного переказу фінансових коштів. Банківська картка виступає як електронний гаманець, і через інтернет або мобільний телефон з цього гаманця клієнт може зЕкшн снити виплату своїми грошима за безліч різноманітних послуг. Ось ці послуги в порядку поширеності серед користувачів Ощадбанку:

  • автоматичне поповнення телефонного балансу, причому необов’язково, щоб значення балансу було нульовим, адже можна задати певний поріг суми на телефонному рахунку, при досягненні якого буде відбуватися перерахування грошей з банківського пластику (розмір перерахування також можна задати);
  • автоматична оплата послуг інтернет-оператора;
  • електронний переказ коштів в рахунок погашення комунальної заборгованості;
  • аналогічний переклад в рахунок погашення банківських кредитів;
  • інші платіжні дії.

У «Сбербанк Онлайн» відображені абсолютні всі задіяні підключення, що робить це інтернет-представництво банку досить зручним і корисним. Але хто захоче відключити автоплатеж Ощадбанку? Адже, здавалося б, відключення даного сервісу не дуже актуально. Ситуацій, коли від такої автоматичної послуги хочуть відмовитися, буває безліч.

Способи блокування описуваної послуги

Наприклад, клієнтові більше не треба, щоб рахунок даної телефонної сім-карти надалі поповнювався. Чи змінилися відносини з банком-кредитором, і потрібно, щоб клієнт гасив кредит іншими платежами. Та варіантів тут багато. Головне, виникло запитання: як відключити послугу «автоплатеж» Ощадбанку? Існує кілька способів відкріплення даного сервісу:

1-й спосіб. Як відключити автоплатеж від Ощадбанку через телефон? Найочевидніший варіант – скористатися мобільним гаджетом. У свою чергу, тут також можна спробувати два способи. Перший спосіб полягає у зЕкшн сненні дзвінка по телефону 8 800 555 55 50. Це call-центр Ощадбанку. На дзвінок відповість або спеціаліст-оператор, або автовідповідач. Живій людині можна відразу ж пояснити причину свого дзвінка, назвати реквізити банківського «пластику» і інформацію про тих пунктах, до яких застосовується послуга автоматичного платежу. Тобто номер стільникового телефону, чотиризначний номер особового рахунку в системі інтернет-оператора та інше.

Автовідповідач ж доведеться терпляче слухати, поки не будуть повідомлені потрібні інструкції (щоб перейти до такої-то меню натисніть таку цифру тощо). Але треба пам’ятати, що цим способом відмовитися від послуги автоплатежа з першого заходу може не вийти. Як вже говорилося, банки всіляко чинять опір таким клієнтських запитів. Оператор може почати пропонувати тимчасово призупинити роботу сервісу (на тиждень, наприклад), а там клієнт, хто знає, раптом і передумає. Або повідомить, що поки що, тимчасово, зміна роботи сервісу неможливо з технічних причин. А автовідповідач може взагалі не назвати потрібної інформації. Тому переходимо до наступного способу вирішення питання «Автоплатеж Ощадбанку як відключити?».

2-й спосіб. Використовується знову ж таки телефон, але вже СМС-повідомлення. Якщо у клієнта підключений сервіс «Мобільний банк», то стає очевидним, як відключити автоплатеж «МТС», «Білайн», «ТЕЛЕ-2» і будь-яких інших операторів стільникового зв’язку. До речі, сервіс автоплатежа працює однаково незалежно від того, який оператор стільникового зв’язку або інтернету у клієнта. Різниця може спостерігатися між різними банками. Ощадбанк зараз випускає дебетові карти автоматично з підключеною послугою «Мобільного банку».

Якщо ж підключення все-таки немає, то його легко зЕкшн снити за 5 хвилин в будь-якій філії Ощадбанку. При собі потрібно мати саму картку та паспорт, а також назвати номер телефону, на який будуть приходити повідомлення про всіх видаткових операцій та грошових переказах, в яких бере участь карта. «Мобільний банк» Сбербанку відображається як СМС-повідомлення під номером 900.

Щоб зробити відключення, необхідно в СМС-повідомленні набрати наступний текст: «Автоплатеж- (пробіл) відповідний номер телефону (наприклад, 952*****62) (пробіл) останні 4 цифри номера банківської картки». Але цифри номера «пластику» необхідно вказувати тільки в разі наявності у клієнта декількох карток. Якщо держатель має всього одну карту Ощад, то ці 4 цифри можна не вказувати.

Важливо не забути поставити мінус відразу після слова «автоплатеж». До речі, написання самого слова варіюється. Його можна замінити на скорочення: Auto, Avto, Автотел або просто АВТО. Але знак мінус обов’язковий у будь-якому випадку. Після відправки даного повідомлення на номер 900 з цього ж номера повинна прийти відповідь повідомлення, в якому клієнта інформують про відключення обраного сервісу.

3-й спосіб. А ось як відключити автоплатежи через «Ощадбанк Онлайн»? В «Ощадбанку Онлайн» відключити автоплатеж зовсім неважко. Цей спосіб дуже зручний своєю наочністю, оскільки в особистому кабінеті інтернет-сервісу відразу видно всі можливі послуги. І визначено, які з них активізовані. «Сбербанк Онлайн» як варіант управління автоплатежами найоптимальніший. Щоб увійти в особистий кабінет сервісу, необхідні ідентифікатор і пароль.

Отримати їх можна трьома шляхами: подзвонити з запитом до вже згаданий call-центр, відправити запит в СМС-повідомленні на номер 900 або ж в банкоматі, використовуючи карту, пройти по відповідним пунктах (зазвичай це «Інтернет і підключення» – «Ідентифікатор і пароль). Після авторизації в особистому кабінеті потрібно клікнути «Мої автоплатежи». Відкриється список всіх можливих автоплатежей з позначками «увімкнути/вимкнути». Відключити, що потрібно. Наприклад, поповнення балансу на телефоні.

4-й спосіб. А ось як відключити автоплатеж з карти Ощадбанку? Тут теж немає нічого складного. Знадобиться термінал, що приймає ощадбанківські пластикові картки. «Пластик» вставляємо, вводимо ПІН-код і відкриваємо меню «Інформація та сервіс». Іноді аналогом цього меню служить пункт «Мобільний банк». Вибравши потрібне, шукаємо потім пункт «Автоплатежи». У списку даного пункту будуть вказані всі оператори. Наприклад, якщо сімка «МТС» з карти Ощадбанку поповнюється, то цей оператор стільникового зв’язку буде позначений як активний в рамках послуги автоматичного поповнення балансу. Вибравши потрібного оператора, відключаємо послугу, і готово.

5-й спосіб. Нарешті, найпростіший і очевидний варіант – особисто відвідати найближчий філія Ощадбанку. При собі необхідно мати паспорт, банківську картку, необхідні дані про підключеній послузі (номер телефону, номер особового рахунку і т. д.). Безпосереднє звернення в банк, звичайно, є безвідмовним варіантом. Але для багатьох воно може виявитися фізично неможливим. Тому і передбачені інші, перераховані вище способи відключення описуваного сервісу.

Дана стаття має інформаційно-прикладний характер і покликана допомогти власникам сберовских карт оптимізувати користування цим пластиковим продуктом.