Роздрібні торговці часто використовують динамічне ціноутворення під час свят, тобто ціни змінюються залежно від попиту та рівня запасів. Для тих, хто все ще шукає подарунки в останній тиждень перед Різдвом, на певні категорії товарів більше шансів отримати знижки, ніж на інші. Ось на що варто звернути увагу.
Іграшки, які не увійшли до списку «найпопулярніших».
За даними Університету Невади, Лас-Вегас (UNLV), магазини часто різко знижують ціни на іграшки, які погано продавалися до Різдва. Мета полягає в тому, щоб розчистити залишки запасів до кінця року.
Зосередьтеся на продуктах середньої ціни, таких як настільні ігри, набори для рукоділля та м’які тварини, а не на модні товари, пов’язані з фільмами чи вірусними продуктами. У них, швидше за все, будуть знижки.
Сезонний одяг та аксесуари
З наближенням Різдва багато роздрібних торговців знижують ціни на сезонний одяг, щоб звільнити полиці напередодні Нового року. 20 грудня («Суперсубота») — другий день за кількістю покупок після Чорної п’ятниці, що робить його ідеальним часом для пошуку піжам, тапочок і подарунків-панчох.
Святковий декор: шукайте найкращі пропозиції після Різдва
Найбільші знижки на святкові товари зазвичай з’являються після 25 грудня. Однак, якщо вам потрібно буде купити до цього часу, такі магазини, як Michael’s, Target і Walmart, можуть пропонувати від 40% до 60% знижки на штучні дерева, гірлянди та інші прикраси, починаючи з середини грудня.
Ключ для виносу? Якщо ви гнучкі та бажаєте здійснювати покупки стратегічно, очікування до останньої хвилини для певних категорій подарунків може призвести до значної економії. Пріоритетом роздрібні торговці є видалення непроданих запасів, тому уцінки в останню хвилину є надійною стратегією для покупців, які розуміють бюджет.



























































