Як відключити послугу «Мобільний банк» Ощадбанку?

296

Наявність банківського пластику з підключеним Мобільним банком значно розширюється можливості оплат, дозволяючи контролювати баланс і відстежувати прибутково-видаткові операції. Іноді потреба в послузі відпадає, і виникає питання, як відключити Мобільний банк Ощадбанк.

Процедура відключення трохи складніше, ніж підключення, однак слід розрізняти тимчасову блокування від остаточного відключення.

Стаття в тему: що таке послуга » Мобільний банк від Ощадбанку

Для чого відключати мобільний банк Сбербанку можливі причини

Потреба в відключенні послуги часто пов’язана з бажанням заощадити, адже незалежно від того, наскільки сервіс необхідний клієнту гроші за підключені можливості будуть стягуватися все одно. Відмова від додаткового сервісу дозволить зупинити щомісячне стягнення зайвих 30 рублів (для власників пластику Електрон, Маестро, СВІТ, соціальних та молодіжних карток), або 60 рублів (по пластику міжнародних систем Віза або Мастеркард).

Коли власник банківського пластику збирається змінити сім-карту, зі старого номера необхідно зняти прив’язку до мобільного банку, переоформивши її на новий телефон.

Особливо важливо оперативно відключити опцію, якщо держатель картки втратив мобільний, або він був вкрадений, а також в інших обставинах, коли сім-карта не може далі використовуватися. Швидке блокування послуги допоможе зберегти кошти на карті, якщо є ризик того, що сторонні особи спробують розпорядитися фінансами людини через мобільний управління.

Важливо пам’ятати: коли мобільний банк блокується екстрено, це не є повним відключенням. Кошти за обслуговування будуть списуватися аж до моменту, коли клієнт особисто повідомить про це в банк і напише відповідну заяву. Після цього оператор повністю скасує послугу, а оплата перестане списуватися з карткового рахунку, починаючи з наступного місяця.

Коли мобільний пристрій не втрачено, сім-картою продовжують користуватися, але потреби в дистанційному управлінні більше немає, необов’язково відключати опцію повністю, для таких випадків передбачена можливість зміни тарифу з переходом на економне обслуговування і скороченням надається віддалено сервісу.

Способи відключення послуги мобільного банку

В залежності від того, чи є відмова від послуги остаточним, або носить тимчасовий характер, передбачається можливість відключення одним з наступних способів:

  • Особистий візит у відділення та написання заяви, щоб повністю відключити опцію.
  • Управління сервісом через відправлення команди на короткий номер банку з мобільного.
  • Дзвінок на гарячу лінію.
  • Покрокова інструкція по кожному з варіантів відключення допоможе скоординувати дії і самостійно вирішити проблему.

    Як відключити мобільний банк Сбербанк Онлайн

    Клієнти, які звикли до комфортного управління своїми фінансами через інтернет-сервіс Ощадбанку, будуть розчаровані – повністю вирішити питання блокування через особистий кабінет користувача на даний момент неможливо.

    Дана можливість була скасована з метою захисту від шахраїв і численних спроб використання коштів громадян зловмисниками через Ощадбанк Онлайн. Не варто виключати, що з часом потрібна функція повернеться в список дозволених в Особистому кабінеті Екшн .

    Коли відмова від опції пов’язаний з економією, в якості альтернативи можна розглянути варіант дистанційного переходу через кабінет на тариф Економ. В рамках даного тарифу мобільний банк не відключається, але обмежує коло можливих операцій.

    Умови роботи за тарифом Економ включають:

  • Відсутність абонентської плати.
  • Запит балансу карткового рахунку – 3 рубля.
  • Замовлення виписки по зЕкшн снених операцій – 15 рублів.
  • Відповідно, автоматичного оповіщення про витрачання або надходження коштів на економному тарифі немає, зберігається лише можливість відправки команд і запитів, управління розпорядженнями з переказу коштів, отримання інформації по карті на платній основі, по мірі необхідності.

    Як відключити мобільний банк в терміналі Ощадбанку

    За допомогою терміналу самообслуговування держатель картки скасовує послугу мобільного банку, залишаючи при цьому абонентську плату.

    Спосіб зручний для тих, хто знаходиться неподалік від терміналу Ощадбанку, втратив мобільний чи не планує повністю відмовлятися від послуги. Зважаючи широкого присутності терміналів та банкоматів у багатьох населених пунктах Росії, даний варіант відключення легко виконати безкоштовно:

  • Вставити картку в картоприймач терміналу.
  • Увійдіть у систему, ввівши пінкод.
  • У меню перейти в розділ Мобільного банку і вибрати команду відключення.
  • Далі буде отримана інформація про успішне завершення операції. Процедура може зайняти деякий час – не більше 3-5 робочих днів.

    Як відключити в банкоматі Ощадбанку

    Використання ощадбанківських банкоматів і терміналів має подібний алгоритм. Достатньо лише наявності карти для тимчасової відмови від опції.

    Після введення пін-коду необхідно пройти з головного меню підрозділ мобільного банку і натиснути кнопку «Відключити» через налаштування. На виконання розпорядження йде близько 3 днів.

    Блокування мобільного банку через банкомат – швидке вирішення проблеми, коли загублений телефон або є ризик використання сім-карти шахраями.

    Як відключити за допомогою смс-повідомлення

    Коли телефон, сім-карта – в робочому стані, але потрібно тимчасово обмежити можливість управління грошовими коштами з телефону, можна обійтися без банкоматів та інших пристроїв самообслуговування.

    Відправка короткої команди на номер Ощадбанку «900» дозволить закрити доступ до дистанційного управління картковим рахунком з мобільного.

    Все, що потрібно від власника картки, це набір потрібного текстового повідомлення:

  • «БЛОКИРОВКАУСЛУГ».
  • «BLOCKSERVICE» без пробілів.
  • Цифрова команда «04».
  • Текст подається у вигляді смс на номер телефону 900, після чого відбувається відключення послуги.

    Як відключити мобільний банк Ощадбанку в офісі

    Всі вищеописані заходи допоможуть швидко закрити доступ до карткових засобів, якщо є ризик їх несанкціонованого витрачання сторонніми.

    Щоб остаточно відмовитися від опції і припинити ежемесячны списання з рахунку, приходять у відділення банку і пишуть заяву на відключення.

    Для того, щоб оператор обробив запит клієнта, потрібно пред’явити паспорт і картку, з якою пов’язаний мобільний банк. Повідомлення про відключення опції прийде у вигляді смс на прив’язану сім-карту.

    Відмовляючись від опції, необхідно враховувати, що будуть введені обмеження, які не дозволять зЕкшн снювати багато Екшн через особистий аккаунт у онлайн-додаток. Наприклад, оплатити через комп’ютер щомісячні комунальні витрати, при перевищенні суми в 3 тисячі рублів, через інтернет-банк Ощадного банку буде неможливо. В цілому, зручність використання онлайн-платежів стає під питанням, якщо кожна операція вимагатиме введення одноразового паролю, який доведеться роздруковувати в банкоматі і стежити за постійним оновленням чека з потрібними паролями.

    В цілому, заблокувати опцію досить просто, а при виникненні труднощів, завжди можна самому задати питання по гарячій лінії банку або подивитися алгоритм Екшн по відео-інструкції. Важливо враховувати, що повна відмова від послуги значно звузить спектр самостійних Екшн при управлінні коштами на карті.