Як підключити послугу мобільного банку від Ощадбанку?

921

Мобільний банк Ощадбанку – це дуже корисне електронний додаток , що дозволяє працювати з картковим продуктом віддалено. В основному за допомогою стільникового телефону або мобільного гаджета, який може використовуватися як засіб стільникового зв’язку. Як підключити мобільний банк Ощадбанку? Підключення мобільного банку зЕкшн снюється трьома шляхами:

  • Можна підключити карту при особистому відвідуванні філії фінансової організації, зазвичай при отриманні на руки замовленої картки.
  • Можна підключити мобільний банк Сбербанку через телефон, т. е. дзвінок в call-центр цієї фінансової організації (8 800 555 55 50).
  • Прикріпити картку до мобільного банку неважко і через інтернет з допомогою іншого електронного сервісу – «Сбербанк Онлайн».
  • Нові додаткові можливості

    Але спочатку варто чітко позначити всі ті можливості, які дає мобільний банк держателю сберовского пластику. Тоді стане зрозуміло, чому варто підключити послугу ” мобільний банк. Таких можливостей чимало:

    • інформування про всіх прибуткових і видаткових фінансових операціях з пластиковою картою, до якої підключений мобільний банк, тобто будь-зняття грошей з картки або їх перерахування на неї буде зафіксовано в СМС-повідомленні для держателя картки;
    • інформування про стан карткового балансу в режимі реального часу;
    • отримання за запитом списку з 5 останніми операціями карткового рахунку;
    • отримання паролів для доступу до різних послуг в сервісі «Сбербанк Онлайн» і терміналах;
    • перекидання грошей між картами Ощадбанку, причому не тільки між картками, що належать одному клієнту, але і між картками різних клієнтів банку. Однак тільки на карту Ощадбанку;
    • відправка грошей на баланс будь-якого стільникового телефону;
    • оплата послуг банків (включаючи погашення кредитів) і компаній, які мають партнерство з Сбер, акредитовані їм;
    • управління автоматичними платежами (автоплатежами), що дозволяють завжди тримати в плюсі телефонний баланс, платити за ЖКГ та кредити, не утримуючи в пам’яті чергову дату внеску – все буде відбуватися автоматично, з карткового балансу;
    • участь у програмі «Спасибі»;
    • віддалене блокування більшості послуг в Ощадбанку (ті ж автоплатежи);
    • віддалене блокування картки, що дуже корисно при її втраті/крадіжці.

    Який пакет (тариф) вибрати?

    Зараз практично будь-який банківський картковий продукт найбільшого банку РФ при оформленні автоматично підключається до мобільного банку в рамках пакету «Економний». Навіть один з найбільш простих, безкоштовних пластиків – неіменна картка формату VISA Electron. Мобільний банк і підключення цього сервісу обов’язково будуть згадані співробітником Ощадбанку при замовленні будь-якого пластикового продукту. Невеликий рада – раз вже вирішили підключитися до даного сервісу, то у підключенні послуги «мобільний банк» краще відразу вибирати пакет «Повний». Цей варіант мобільного банку платний:

    • для самих простих карт, наприклад, формату VISA Electron – 30 рублів на місяць;
    • для більшості інших (стандарт VISA Classic) – 60 рублів на місяць;
    • для преміальних пластикових продуктів типу Gold або Platinum – безкоштовно.

    Повний пакет має кілька важливих додаткових функцій, які відсутні в безкоштовному економічному варіанті мобільного банку:

    • будь-яка зміна стану карткового рахунку супроводжується відправкою відповідного СМС-повідомлення власникові;
    • через СМС також можна дізнатися про стан карткового балансу в даний конкретний момент;
    • аналогічно отримати у повідомленні СМС історію операцій у межах останніх 5 транзакцій.

    Налаштування мобільного банку в домашніх умовах

    Тобто «Повний» дає велику ступінь інформованості. В іншому обидва пакету нічим один від одного не відрізняються. Як підключити мобільний банк Ощадбанку через інтернет? Як можна самостійно налаштувати профіль в режимі онлайн? В покрокової інструкції немає нічого складного:

  • Спочатку необхідно авторизуватись у особистому кабінеті сервісу «Сбербанк Онлайн». Для цього потрібні ідентифікатор, постійний пароль і кілька одноразових паролів, які потрібні для зЕкшн снення кожної конкретної операції. Отримати ці дані можливо або через стільниковий телефон, або через картковий термінал (банкомат), або безпосередньо у відділенні банку. Дзвінок в кол-центр дасть потрібну інформацію. У банкоматі після введення картки та ПІН-коду із загального меню потрібно вибрати «Підключити Сбербанк Онлайн і Мобільний банк». Якщо ПО банкомату не оновлювали за останні пару років, то аналогічним пунктом може бути «Інтернет-обслуговування». Потім вибрати «Отримати логін і пароль». Термінал роздрукує квитанцію з персональним логіном і паролем. Ці дані треба берегти так само, як і картковий ПІН-код. Одноразові паролі до березня 2016 року можна було отримати в тому ж меню банкомату, лише вибравши пункт «Список одноразових паролів». Однак тепер одноразові паролі приходять автоматично по СМС при вході в особистий кабінет (ця функція входить в економ-пакет мобільного банку).
  • Авторизувавшись у особистому кабінеті вперше, клієнт відразу ж отримає повідомлення на екрані, активований мобільний банк чи ні. І якщо ні, висвітиться пропозицію його активації. Або ж неважко клацнути по пункту «Мобільний банк», потім вибрати «Деталі підключення» і, нарешті, «Підключити».
  • Відкриється вікно параметрів підключення, де автоматично вже стоїть той номер стільникового, який клієнт вказав при замовленні банківського пластику. Якщо карта одна, то і вибирати нема з чого. Якщо карт Ощад у клієнта кілька, необхідно виділити параметри ту, до якої буде підключатися мобільний банк. На карті буде прив’язаний вибраний пакет мобільного банку. Клікнути по «Підтвердити». Трапляється, що людина змінює номер телефону. Тоді для заміни цього реквізиту в особистому кабінеті слід звернутися в кол-центр або особисто відвідати банк.
  • У меню підтвердження також є кілька пунктів: «Підтвердження по СМС», «Назад» і «Скасувати». Якщо треба внести зміни в параметри, то клік на «Тому». Якщо клієнт взагалі передумав встановлювати мобільний банк, то «Скасувати». Ну а для завершення потрібно підтвердити операцію по СМС. При натисканні цієї функції на вказаний мобільний номер прийде повідомлення з одноразовим паролем підтвердження. Треба внести його в невелику порожню графу нижче, після чого знову натиснути «Підтвердити». Майже готово.
  • Весь описаний процес – це заявка, яку Ощадбанк буде недовгий час розглядати. Після схвалення клієнт у особистому кабінеті побачить, що встановлений і налаштований сервіс мобільного банку тепер повністю активний і працює.
  • Набір основних СМС-команд

    Тепер інша тема – як використовувати сервіс, створений для загальної оптимізації та полегшення життя клієнтам банку. Зрозуміло, що створити підключення найрозумніше з допомогою онлайн-сервісу або при особистому зверненні у банк. А от користуватися зручностями мобільного банку виходить не тільки в «Ощадбанку Онлайн», але і через СМС. В системі ощадбанківського мобільного банку діє єдиний, загальний номер 900. Під цим номером приходять всі вхідні повідомлення клієнту від організації. І на цей номер треба відсилати повідомлення, в яких набрані команди для проведення тієї чи іншої дії. Список найбільш затребуваних і часто використовуваних команд наступний:

    • «БАЛАНС (пробіл) останні чотири цифри номера пластику» – перевірка стану карткового рахунку;
    • «ІСТОРІЯ (пробіл) останні чотири цифри номера пластику» – перегляд останніх 5 операцій за картковим рахунком;
    • «БЛОКУВАННЯ (пробіл) останні чотири цифри пластику (пробіл) цифра, яка розшифровує причину (0 – втрата, 1 – крадіжка, 2 – «з’їв» банкомат, 3 – інше)» – блокує картку;
    • «БЛОКУВАННЯ ПОСЛУГ» – тимчасова зупинка роботи мобільного банку;
    • «РОЗБЛОКУВАННЯ ПОСЛУГ (пробіл) останні чотири цифри пластику» – запуск мобільного банку, який до цього був відключений;
    • «ДОВІДКА» – актуально для тих клієнтів, хто має кілька карткових продуктів Ощадбанку, оскільки команда показує всі карти з активізованим мобільним банком.
      Набір цифр (ціле число) – грошова сума в гривнях, яка буде переведена з пластикового рахунку на телефонний баланс забитого в параметри телефону (наприклад, «55» – з картки на сім-карту піде 55 рублів);
    • «ОПЛАТА (пробіл) номер телефону (наприклад, 952*****11) (пробіл) сума в рублях (також зазначити просто цифри)» – переклад зазначеної грошової суми на будь-який телефонний номер;
    • «ПЕРЕКЛАД (пробіл) телефонний номер (пробіл) сума в рублях» – з пластика грошова сума піде на інший пластик, до якого прив’язаний вказаний номер.

    Це найпоширеніші і прості команди. А чи можна проводити платежі серйозніше? Зрозуміло. Для цього в інтернет-сервісі потрібно встановити платіжні параметри, що стосуються, наприклад, комунальних послуг. Або ж реквізити з іншого банку, в якому у клієнта взято кредит. Можливостей, як вже було сказано, чимало. Ця стаття відповідає на всі основні питання, пов’язані з одним з найвідоміших додатків самого відомого банку країни.

    Зокрема, як підключити мобільний банк Сбербанк через комп’ютери, що актуально для багатьох людей, не охочих зайвої біганини. І взагалі, якими способами можна підключити цей зручний сервіс. Також розглянуто головні аспекти використання мобільного банку. Все це надає представленого матеріалу інформаційно-практичну цінність.